onsdag 2 juli 2014

Vad gör förbundet i resten av landet?

Två lokala sidor för Värmland och Örebro under produktion.
En del har redan lyckats smyga iväg på semester men jag har en del jobb kvar. Denna vecka ägnar jag mig åt att göra våra 32 lokala sidor i Svensk Jakt – fyra sidor var i våra åtta regioner.
Sidorna fylls av förtroendevalda och tjänstemän ute i landet och eftersom jag sitter med alla regioner har jag möjligheten att se vad alla sysslar med – ner på kretsnivå.

I vanliga fall får du bara se de fyra sidor som gäller den region som din krets tillhör, men med E-tidningen har du möjlighet att se vad som händer även i andra delar av landet. Längst bak i E-tidningen kommer inte bara dina fyra sidor utan alla andras med, så logga in och kolla vad som händer i Sveriges alla hörn – kanske blir du inspirerad av något arrangemang som någon eldsjäl dragit igång.

På fredag ska jag vara färdig med de lokala sidorna till nummer 8 och skicka dem till korrektur.
Nästa vecka fokuserar jag om och tar hand om webben. Då skrivs vi igen.
Daniel Sanchez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar